S T A T I O N

Login

Infografikas 

Kartais yra sveika dalykus vizualizuoti. Šis, štai, paaiškina kaip pastaruosius du metus dominavusį koronaviruso pandemijos informacinį triukšmą pakeitė dar didesnis – karas. Vizualinė temų intensyvumo analizė taip pat taikoma konkrečių verslo sektorių konkurencinės aplinkos tyrimams. Naudojama ji ir rezonancinių įvykių bei komunikacijos krizių valdyme. Galiausiai, rengiant naujas strategijas, kuomet svarbu suprasti, kokie metodai praeityje suveikė, kurie – ne ir dar svarbiau – dėl ko. Išvadas pasidarykite patys, o jei norite detalesnės analizės kaip jūs arba kiti atrodė šiame informacijos vandenyne – kreipkitės, parodysim. Ir jei norite mūsų išvadų – irgi prašom. Juk atviromis akimis šviesoje orientuotis yra lengviau, nei apčiuopomis iš bendros supratimo.

– „Mediaskopo” strategų ir analitikų komanda

pardavimai@mediaskopas.lt

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound