Naujienos
TOP 10 vadovų temų akiratyje: Ukraina, kainų šokas ir darbuotojai
Vertinant įmonių vadovų matomumą žiniasklaidoje per 2022-uosius, lyderio poziciją užima …
Nuo streiko iki druskos: kurie merai ir kodėl pernai traukė žiniasklaidos bei internautų dėmesį?
Miesto dydis nebūtinai garantuoja jo merui vietą žiniasklaidos pranešimuose. Taip pat nebūtinai žurnalistų ir socialinių tinklų vartotojų dėmesys kryps į tai, kuo merai norėtų pasigirti – jų inicijuotus projektus, dalyvavimą renginiuose ar…
Esamų merų žvaigždės, intriga sostinėje, arba Situacija, kaip šeimoje po skyrybų
Iki savivaldos rinkimų liko mažiau nei mėnuo, per kurį pasipils ir nauji, ir jau girdėti politikų pažadai. Lauko reklamos stenduose pagrindinė komunikacija yra suplanuota paskutinę…
Kaip keičiasi požiūris į Lietuvoje gyvenančius rusakalbius?
„Diversity Development Group“, Lietuvos socialinių mokslų centro Sociologijos instituto Etninių tyrimų skyriaus bei „Media4change“ 2022 m. atliktos Lietuvos gyventojų nuostatų etninių ir religinių grupių atžvilgiu tyrimo bei žiniasklaidos stebėsenos rezultatai parodė …
Dėmesio lenktynės: kiek ir kaip su visuomene bendrauja ministrai?
Kurie pranešimai domina žiniasklaidą, o kurie – socialinių tinklų vartotojus? Atlikti šią analizę IQ žurnalui…
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“
Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo ir savo komunikaciją pagal…
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti
Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros vadovas, teigia…
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai: Metų agentūros titulas atiteko „Integrity PR“
Penktadienį paskelbti ir apdovanoti kasmetinio geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2022“ nugalėtojai ir…
Tualetinio popieriaus boikotas ir prabangūs kalafiorai: kas būdinga lietuviškai „cancel culture“?
Ji griauna gyvenimus ir žlugdo verslus – vadinamoji atšaukimo kultūra, arba „cancel culture“, yra tai, ko bijo…
Unikalios tendencijos žiniasklaidoje: kaip jos veidą keitė koronavirusas, karas ir elektros kainos
Pastarąjį pusmetį Lietuvos žiniasklaidoje viena įtempta naujiena vijo kitą. „Stebime unikalias savo informacinės erdvės transformacijas, neregėtas…