Naujienos
„Mediaskopas“ ištyrė, kas sumažintų neapykantos kalbos srautą tautinių mažumų atžvilgiu
Neapykantos kalbos kiekį tautinių mažumų atžvilgiu sumažintų žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje vartojamos kalbos higiena, teigia 850 žiniasklaidos kanalų nuo 2019 metų pradžios iki dabar išnagrinėję žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ ekspertai…
Seimo narių TOP30: kurių pavardės žiniasklaidoje mirgėjo dažniausiai?
Per šimtą Seimo darbo dienų daugiausiai žiniasklaidos dėmesio sulaukė valdantieji ir jų veiksmai. Tačiau keli opozicionieriai…
Paskutinis žvilgsnis į 2020-uosius: kieno veidus matėme dažniausiai?
Labiausiai pernai žiniasklaidos minėtais asmenimis, be politikų, tapo „Maxima“ komunikacijos vadovė Ernesta Dapkienė, pagrindinis koronaviruso pandemijos ekspertas…
Pirmasis mėnuo: žiniasklaidos dėmesio centre – A.Dulkys, mažiausiai matomas D.Kreivys
Per pirmąjį Vyriausybės darbo mėnesį daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys, mažiausiai…
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas verslo vadovas – Petras Masiulis
COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo verslo vadovai. Žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ 2020 m. tyrimo duomenimis, labiausiai cituojamais vadovais tapo…
Šventinės atostogos uždarytomis sienomis: ar Lietuvos miestai pritrauks poilsiautojų?
„Mediaskopo“ duomenimis, šalies didmiesčiai ne tik buvo minėti daugiau, bet ir patys komunikavo kur kas aktyviau. ?
Naujasis Seimas – kitokio lygmens politinė retorika
Mediaskopo Duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė pabrėžia, kad apžvelgiant kandidatų paminėjimus žiniasklaidoje ir jų koreliaciją su rinkimų rezultatais norėta parodyti, jog egzistuoja daugiau nei vienas teisingas būdas planuoti ir analizuoti rinkimų kampaniją.
Bijai viešumo – neik į teismą: bylinėjimosi komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje
„Į viešumą iškilus bylai arba atsiradus tokiai grėsmei, reikia skambinti ne tik advokatui, bet ir komunikacijos profesionalui, nes žmogus įmonės viduje pradeda matyti situaciją selektyviai, emocionaliai ir jam reikia šalto proto iš išorės …
Tyrimas: Lietuvos žiniasklaidoje įsitvirtinta Sakartvelo vardas
Lietuvos žiniasklaidoje pamažu įsitvirtina alternatyvus Gruzijos pavadinimas Sakartvelas, rodo duomenys, kuriuos naujienų agentūrai BNS pateikė žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovė „Mediaskopas“.
Dažniausiai šiemet žiniasklaidoje kalbantis vadovas – Petras Masiulis
Žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ 2020 m. pirmojo pusmečio tyrimo duomenimis, labiausiai cituojamų vadovų trejetuke atsidūrė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis, „Maxima“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė ir buvusi „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė.