Naujienos
Didėja žiniasklaidos dėmesys koronavirusui
Ar ir Jums atrodo, jog šiuo metu žiniasklaida skelbia informaciją tik apie koronavirusą? Šiandien šia tema jau publikuoti rekordiniai 1767 straipsniai, kurie bendrame informacijos sraute sudarė 34,7% ?
Koronaviruso tema žiniasklaidoje nustelbia net prezidento rinkimus, rodo statistika
Koronaviruso tema žiniasklaidoje sulaukia daugiau dėmesio nei praėję prezidento rinkimai, teigia žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“. Pasak bendrovės atstovės, pernai šalies vadovo prezidento rinkimų dieną ir dieną po rinkimų žiniasklaidoje...
Koronoviruso temos populiarumas šuoliuoja aukštyn
Štai kaip atrodo pastarosios dvi koronaviruso gyvavimo savaitės Lietuvos žiniasklaidoje. Kol virusas buvo toli – stebėjome, nors ir didelį, tačiau stabilų informacijos kiekį.
„Mediaskopas“: komunikuoti vengęs „Swedbank“ dėl pinigų plovimo nukentėjo labiau nei SEB
Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB Lietuvoje pasirinko skirtingas komunikacijos strategijas. Aktyviai komunikavęs SEB bankas viešojoje erdvėje nukentėjo mažiau nei tylos strategiją pasirinkęs...
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą
Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir paminėjimą per dieną, tai simboliškai mažiau nei rašyta ir kalbėta apie Alytaus gaisrą, tačiau akivaizdu, kad abiem atvejais komunikacijos aktyvumas šiomis temomis...
K.Meidė ir P.Masiulis – dažniausiai kalbantys vadovai
Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai yra Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė, Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius, ir trečioje vietoje esantis Dainius Dundulis, „Norfa“ vadovas. Tai atskleidė žiniasklaidos...
Lietuviški šeimos verslai, apie kuriuos nesate girdėję
Sparčiai augant inovatyvių Lietuvos startuolių skaičiui bei sėkmei, žiniasklaidoje vis dažniau šmėžuoja tokios įmonės kaip „Vinted“, „Trafi“, „Deeper“, „Bored Panda“ ir kiti.
Prisitaikyti prie tėvų poreikių
Prisitaikyti prie tėvų poreikių – geriausia investicija į darbuotojų lojalumą, teigia UAB „Mediaskopas“ vadovė Jūratė Stankuvienė, rašo šios dienos Verslo žinios.
Klysti – žmogiška, atleisti – dieviška
Klysti – žmogiška, atleisti – dieviška…p. Geruliene, atleiskite Laimiui…(„Šiaurės rytai“, 2019 03 23).
Norime prisidėti prie sveikinimų Pryšmančių medžiotojų klubo vadovui
Norime prisidėti prie sveikinimų Pryšmančių medžiotojų klubo vadovui, tačiau kyla vienas neaiškumas, – eilėse sėkmę siūloma pašaukti ar pašauti?