2017-08-25

Kiekybinė tradicinės žiniasklaidos ir/ar socialinių tinklų turinio analizė

Kiekybinė žiniasklaidos turinio analizė – tarsi dronas virš tam tikro sektoriaus, apibrėžto jums svarbiais raktiniais žodžiais. Analizė parodo komunikacijos kiekį, šaltinius ir autorius, komunikacijos dinamiką per aktualų laikotarpį. Iš drono skrydžio gerai matomos tendencijos, pokyčiai, skandalai, krizės ir kurie šaltiniai bei autoriai skiria tam didžiausią dėmesį. Galima stebėti kompanijų atstovų aktyvumą žiniasklaidoje, išplatintų pranešimų spaudai sklaidą, konkurentų aktyvumą, tam tikras temas, apibrėžtas raktiniais žodžiais. Bet kuri informacija, apibrėžta konkrečiais raktiniais žodžiais, gali būti išanalizuota.

Kam naudojama:

Situacijai dominančiomis temomis stebėti, laiku sureaguoti, jei yra nukrypimai nuo normos, pastebėti konkurentų veiksmus, tendencijas, krizes, madas ir kitus netradicinius veiksmus bei reiškinius.