Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo ir savo komunikaciją pagal tai koregavo visi didieji prekybos tinklai. Kainų konteksto paminėjimų skaičius nuo birželio iki rudens pradžios gerokai suintensyvėjo: analizuoto periodo pabaigoje paminėjimų fiksuojama 128% daugiau.

Visi 5 analizuoti maisto prekybos tinklai didino informacijos kiekius.

 

„Skyrėsi tik pobūdis ir prekybininkų strategijos“, – teigia Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ Duomenų sprendimų ir analizės skyriaus vadovė.

Skaitykite daugiau: https://www.vz.lt/rinkodara/2022/09/28/infliacijos-tema-prekybininku-lupose-proaktyvi-maxima-tylus-lidl#ixzz7gA4Z0ILZ

 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy