25 metai patirties. 0 eksperimentų klientų sąskaita.
Tyrimai ir konsultacijos
Surinkta dirbtinio intelekto. Patikrinta žmogaus – tai faktas
Mediaskopo tyrimai ir konsultacijos – tai unikalus „Surinkta dirbtinio intelekto, patikrinta žmogaus“ derinys, užtikrinantis patikimus ir legalius duomenis. Tik mes turime vienintelį Lietuvoje 10 metų žiniasklaidos archyvą – tai leidžia atlikti gilesnes, tikslingesnes ir veiksmingesnes analizes bei konsultacijas.
Mūsų patyrusi komanda – tarp jų daugiau nei 17 metų patirtį sukaupusi duomenų strategė ir konsultantė Vilūnė Kairienė – padės jums priimti duomenimis grįstus sprendimus, kurie pagerins jūsų komunikacijos efektyvumą ir organizacijos rezultatus.
Vilūnė – mūsų duomenų strategė.
Ji padeda kurti tyrimus, projektus, apibrėžti tikslus (SMART KPIs), pristato rezultatus vadovams ir valdyboms kaip nepriklausoma ekspertė, konsultuoja.
Vien per 2024 metus Vilūnė atliko per 3000 tyrimų. Jei kyla klausimų apie žiniasklaidos analizę – vargu, ar rasite kompetentingesnį žmogų Lietuvoje.

Kam skirtos konsultacijos ir tyrimai?
-
Stambiam ir smulkiam verslui (B2B ir B2C).
-
Valstybiniam sektoriui.
-
Ne pelno organizacijoms (NVO).
-
Kultūros organizacijoms.
-
Žiniasklaidos priemonėms
-
Akademinėms institucijoms.
-
Iniciatyvoms ir projektams.
Ar vykdote žvalgybinius žiniasklaidos tyrimus?
Terminas tyrimai vis dar daugeliui asocijuojasi su dideliu biudžetu, lėta tyrimo eiga ir dažnai abstrakčiais rezultatais. „Mediaskopo“ komanda žvalgybinius tyrimus įvairiomis temomis, kurias galima surasti žiniasklaidoje, atlieka greitai, pateikiant lengvai pritaikomus rezultatus.
Tokie žvalgybiai tyrimai padeda praktiškai:
- įvertinti viešų asmenų ar organizacijų reputaciją žiniasklaidoje;
- suprasti bendrą informacinį triukšmą ir temų aktualumą;
- identifikuoti Jums aktualias tendencijas;
- sustiprinti kampanijas ekspertiniu kontekstu;
- suderinti kanalus ir ekspertų matomumą.
Kodėl tai svarbu bene kiekvienam?
Komunikacija nevyksta vakuume. Teminiai laukai, kurie užima auditorijos dėmesį, gali sustiprinti arba slopinti jūsų žinutę. Norint išvengti nepalankių kontekstų ar rasti efektyviausią įėjimo tašką, būtina išmanyti aplinką.
Mediaskopo unikaliame 10 metų archyve – strategijų, krizių, rinkimų ir reputacijos istorijų žiniasklaidos atspindžiai. Mūsų pažangūs dirbtinio intelekto sprendimai leidžia labai greitai apdoroti didžiulius duomenų kiekius ir surasti svarbiausią informaciją, kurią patikrina ir įvertina patyrę žiniasklaidos analitikai.
Surinkta dirbtinio intelekto, patikrinta žmogaus – tai mūsų garantija, kad gaunate patikimas, legaliai surinktas ir išsamias įžvalgas, kurios padeda priimti pagrįstus sprendimus ir kurti veiksmingas komunikacijos strategijas.
Kokių investicijų reikalauja žvalgybinis tyrimas?
Mediaskopas siūlo lankstų ir ekonomišką kainodaros modelį, pritaikytą pagal jūsų poreikius, todėl galite pasirinkti optimalų sprendimą tiek mažesniems, tiek didesniems projektams.
Be to, rekomenduojame papildomai pasinaudoti patyrusios duomenų strategės konsultacija, kuri padės maksimaliai išnaudoti tyrimo rezultatus ir priimti tikslius sprendimus, sutaupant jūsų laiką ir išteklius.