Šiemet visų finalininkų, dalyvaujančių konkurse „Metų prekės ženklas 2017 m.“, komunikacija buvo aktyvesnė visuose žiniasklaidos kanaluose, ypač augo nevaldomos socialinės medijos įtaka.
Renkame „Metų prekės ženklą“
Balsuokite ir jūs
Efektyviausia komunikacija tarp finalininkų tiek tradicinėje, tiek socialinėje medijoje išsiskyrė „Kakė Makė“. Tokias išvadas pateikia žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, šių metų vasarį ištyrusi visų konkurso „Metų prekės ženklas 2017“ finalininkų, 34-ių greitai vartojamų produktų prekių ženklų, komunikaciją tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje.
Bendrovių komunikacija buvo vertinama pagal kiekybės ir kokybės parametrus – paminėjimų skaičių, pasiektą auditoriją, įvaizdį, prekių ženklo matomumą ir paveikumą. Į šio tyrimo rezultatus atsižvelgiama renkant sėkmingiausią metų prekių ženklą.
Pasak Akvilės Katilienės, „Mediaskopo“ Analizės skyriaus vadovės, šiemet prekių ženklų finalininkų komunikacija, palyginti su ankstesnių metų tyrimu, buvo aktyvesnė visuose kanaluose…
Plačiau: http://vz.lt/rinkodara/komunikacija/2017/03/15/socialines-medijos-itaka–vis-svaresne