„Mediaskopo“ duomenimis, šalies didmiesčiai ne tik buvo minėti daugiau, bet ir patys komunikavo kur kas aktyviau. 😎
Rašome apie reikšmingus dalykus. Kuruojamos kolekcijos, patarimai, įžvalgos, nuomonės ir dar daugiau
„Mediaskopo“ duomenimis, šalies didmiesčiai ne tik buvo minėti daugiau, bet ir patys komunikavo kur kas aktyviau. 😎
Mediaskopo Duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė pabrėžia, kad apžvelgiant kandidatų paminėjimus žiniasklaidoje ir jų koreliaciją su rinkimų rezultatais norėta parodyti, jog egzistuoja daugiau nei vienas teisingas būdas planuoti ir analizuoti rinkimų kampaniją.
„Į viešumą iškilus bylai arba atsiradus tokiai grėsmei, reikia skambinti ne tik advokatui, bet ir komunikacijos profesionalui, nes žmogus įmonės viduje pradeda matyti situaciją selektyviai, emocionaliai ir jam reikia šalto proto iš išorės …
Lietuvos žiniasklaidoje pamažu įsitvirtina alternatyvus Gruzijos pavadinimas Sakartvelas, rodo duomenys, kuriuos naujienų agentūrai BNS pateikė žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovė „Mediaskopas“.
Žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ 2020 m. pirmojo pusmečio tyrimo duomenimis, labiausiai cituojamų vadovų trejetuke atsidūrė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis, „Maxima“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė ir buvusi „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė.
Pirmąjį šių metų pusmetį žiniasklaidoje dažniausiai minėtus verslo, akademinės bendruomenės ir visuomenės veikėjus labiausiai garsino skandalai, meistriškumas išnaudoti svetimas krizes, autoritetas ir gebėjimas pozityviai atliepti vartotojų poreikius, rodo žiniasklaidos tyrimas.
Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių įvaizdis žiniasklaidoje, o prekybininkams ši krizė buvo proga pelnyti didesnį palankumą. Kai kurioms įmonėms karantinas padėjo užgožti senesnes problemas.
Plačiau: https://www.vz.lt/rinkodara/2020/06/29/kelioniu-organizatoriu-ivaizdis–zemyn-prekybininku–aukstyn#ixzz6SjYTwMdf
Ar pastebėjote, kaip karantino metu keitėsi informacinis fonas? 🤔 Mūsų atliktas tyrimas parodė, jog pastaruosius kelis mėnesius žiniasklaida mirgėjo nuo temų, susijusių su koronavirusu, medikų darbu ir viruso grėsmėmis 😷
Dėmesys koronaviruso temai Lietuvos žiniasklaidoje slobsta – vakar, balandžio 27 dieną, informacija apie koronavirusą bendrame sraute sudarė 38,5% 😷 Vis daugiau dėmesio sulaukia ekonominės bei „išėjimo iš karantino“ temos 👨💼
Kai pečius suremia dvi ambicingos įmonės – lauk siurprizų! Ypač, kai už jų vairo tokios energingos, tikslo siekiančios ir visuomet į priekį vedančios asmenybės – moterys Lyderės 💪
Šįkart netikėtai prasiplėtusi laiko sąskaita padovanojo naujų partnerysčių ir, uch, koks džiaugsmas, – kūrybiškų idėjų. Nekantraujame jas oficialiai pristatyti, tačiau kol kas išduosime tik tiek, jog priešaky laukia kur kas efektyvesnė, greitesnė ir aiškiai pamatuojama komunikacija, aktuali visiems bendraminčiams.
Sekite naujienas – laukia šis tas tikrai permainingo!
UAB "Mediaskopas"
Jogailos g. 9/1, LT-01116 Vilnius
Įm.k.: 124636456
PVM: LT246364515
LT62 7300 0100 7513 3491, AB Swedbank, banko kodas: 73000
LT27 7044 0600 0015 4230, AB SEB bankas, banko kodas: 70440
Copyright © 2019 Balti Meediamonitooringu Grupp OÜ. All Rights Reserved