Naujienos
„Mediaskopas“ pristatys tyrimą, kaip Rusijos propaganda nušviečia Lietuvos energetiką
Žiniasklaidos stebėjimo bendrovė „Mediaskopas“ ketvirtadienį pristatys Rusijos propagandos pranešimų apie Lietuvos energetinės nepriklausomybės pastangas tyrimą. Skaityti daugiau:...
Prezidentinė kampanija 2024 metais: žiniasklaidos analizė rodo originalaus turinio ir įvykių stoką
Šių metų rinkimų į šalies Prezidento postą kampanija pasižymi ne tik menku intensyvumu, bet ir dviejų itin svarbių rinkimų kampanijos elementų – įvykių ir kuriamo originalaus politinio turinio – trūkumu. Jei kandidatų komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje nesikeis,...
„PR Impact Awards“ auga
„Krizės nutinka penktadieniais: komunikacijos vaidmuo neapibrėžtumo pasaulyje“ – taip pasivadinęs didžiausias Lietuvos komunikacijos profesionalų renginys „PR Impact Awards“ sugrįžta šiemet. Birželio 7 d. Vilniuje vyksiančioje konferencijoje srities ekspertai dalinsis...
Vadovų komunikacijos efektyvumas: netikėtai laurus skina „Telios“ vadovė
2023 m. tarp Lietuvos verslo ir valstybės valdomų įmonių žiniasklaidoje matomiausi buvo telekomunikacijų, bankų ir energetikos bendrovių vadovai, o pirmoje …
DI įkvėpta transformacija: nuo žiniasklaidos tyrimų iki kalbų specialistų ugdymo
Dirbtiniu intelektu (DI) grįstos vertimo technologijos vis intensyviau integruojasi visuomenėje. Įmonės, siekdamos didesnio efektyvumo, renkasi …
Užauginta A. Izgorodino lyderystė, SEB istorija ir ekonomistų sėkmės raktai
„Citadele“ komandą papildęs ekonomistas Aleksandras Izgorodinas sujudino bankų sektoriaus komunikaciją žiniasklaidoje: pagal pranešimų skaičių šį rugsėjį…
TOP30 žiniasklaidoje labiausiai matomų verslo lyderių
Nuo sausio iki rugsėjo Lietuvos žiniasklaidoje labiausiai buvo matomi prekybos centrų atstovai ir makroekonomistai. „Mediaskopas“ sudarė šiemet žiniasklaidoje labiausiai matytų verslo lyderių reitingą – jo reikšmės atspindi visus asmenų paminėjimo atvejus ir jų tankį:...
Išanalizavo, kaip žiniasklaidoje vaizduojami vyresnio amžiaus žmonės: kalbama mažai ir stereotipiškai
Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ atliko tyrimą apie vyresnio amžiaus…
Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai
Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos projektų ir kampanijų…
Analizė: rajonuose daugiausiai kalbama apie užimtumą ir nedarbą, dėmesio kitoms lyčių lygybės temoms – minimaliai
Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ atliko regioninės ir rajoninės žiniasklaidos analizę ir aptiko, kad…