Šių metų rinkimų į šalies Prezidento postą kampanija pasižymi ne tik menku intensyvumu, bet ir dviejų itin svarbių rinkimų kampanijos elementų – įvykių ir kuriamo originalaus politinio turinio – trūkumu. Jei kandidatų komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje nesikeis, Gitanas Nausėda, tikėtina, pateks į antrąjį rinkimų turą, į kurį veikiausiai patektų ir Ignas Vėgėlė, antras dažniausiai žiniasklaidoje rinkimų kontekste minimas kandidatas į prezidentus. Tokia išvada darytina remiantis Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Politikos komunikacijos tyrimų centro kartu su žiniasklaidos stebėsenos įmone „Mediaskopas“ atliktos Lietuvos žiniasklaidos analizės duomenims.
Skaityti daugiau: https://sc.bns.lt/view/item/482306

100 Seimo dienų: dažniausiai žiniasklaida minėjo G. Palucką ir „Nemuno aušrą“
Per pirmąsias 100 naujos kadencijos Seimo darbo dienų dažniausiai žiniasklaidoje minėtas politikas buvo premjeras Gintautas Paluckas, daugiausiai dėmesio sulaukusi partija buvo valdančioji „Nemuno aušra“.Tokius duomenis BNS...