Prezidentinė kampanija 2024 metais: žiniasklaidos analizė rodo originalaus turinio ir įvykių stoką

Šių metų rinkimų į šalies Prezidento postą kampanija pasižymi ne tik menku intensyvumu, bet ir dviejų itin svarbių rinkimų kampanijos elementų – įvykių ir kuriamo originalaus politinio turinio – trūkumu. Jei kandidatų komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje nesikeis, Gitanas Nausėda, tikėtina, pateks į antrąjį rinkimų turą, į kurį veikiausiai patektų ir Ignas Vėgėlė, antras dažniausiai žiniasklaidoje rinkimų kontekste minimas kandidatas į prezidentus. Tokia išvada darytina remiantis Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Politikos komunikacijos tyrimų centro kartu su žiniasklaidos stebėsenos įmone „Mediaskopas“ atliktos Lietuvos žiniasklaidos analizės duomenims. 

Skaityti daugiau: https://sc.bns.lt/view/item/482306

Įrašo detalės

Sukurta:

April 18, 2024

Autorius:

Mediaskopas

Susįję įrašai

Norite įtagesnės komunikacijos?

Mes jums padėsime

img-53