Tualetinio popieriaus boikotas ir prabangūs kalafiorai: kas būdinga lietuviškai „cancel culture“?

Ji griauna gyvenimus ir žlugdo verslus – vadinamoji atšaukimo kultūra, arba „cancel culture“, yra tai, ko bijo ne vienas prekės ženklas ar žymus žmogus.

Žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ eksperto Aido Petrošiaus teigimu, vien tai, kiek dėmesio skiriama atšaukimo kultūrai, rodo, kad tai yra neigiamas reiškinys su dažnai tragiškomis pasekmėmis. Kai kas mano, kad atšaukimo kultūra prisidėjo prie teigiamų ar revoliucingų dalykų Lietuvos visuomenėje – pavyzdžiui, kai universitetuose 2018 m. kilo #metoo skandalas, kurio metu dėstytojams buvo mesti kaltinimai seksualiniu priekabiavimu, pradėta kalbėti apie sąlygas aukštosiose mokyklose. Tačiau, sako pašnekovas, atšaukimas yra ydinga praktika.

Skaitykite daugiau: https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1686161/tualetinio-popieriaus-boikotas-ir-prabangus-kalafiorai-kas-budinga-lietuviskai-cancel-culture

Įrašo detalės

Sukurta:

May 4, 2022

Autorius:

Mediaskopas

Susįję įrašai

Norite įtagesnės komunikacijos?

Mes jums padėsime

img-53