Nors apie spaudos mirtį imta kalbėti jau prieš gerą dešimtmetį, vos internetui įgavus pagreitį, kai pasidalyti naujienomis tapo labai paprasta, ir atrodė, kad išlikti gali nebent pramoginio ar analitinio turinio leidiniai, o per pastaruosius 15 m. popierinių leidinių sumažėjo, tačiau visiškai išnykti jie dar neketina.
Tokias išvadas daro žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“, analizavusi trijų aktyviausių verslo sektorių – bankų, mobiliųjų operatorių ir ne gyvybės draudimo bendrovių – komunikaciją 2003–2017 m. pagrindiniuose interneto, radijo, televizijos ir spaudos kanaluose.
Penkiolikos metų verslo informacijos analizė rodo ypač ryškų pokytį dviejose žiniasklaidos kategorijose: interneto portaluose ir nacionalinėje spaudoje.
„Susiformavusiose „žirklėse“ lūžio tašku tapo 2009 m., o jau 2012-aisiais informacijos srautas, perduodamas internetu, procentine išraiška viršijo tą, kuris buvo publikuotas nacionaliniuose leidiniuose 10 metų anksčiau. Pastaruosius kelerius metus tradicinėje žiniasklaidoje ryškių pokyčių nevyksta, gal kiek išsiskiria išaugęs verslo informacijos srautas televizijos ir radijo kanalais“, – kalba Akvilė Katilienė, „Mediaskopo“ Analizės skyriaus vadovė.
Plačiau: http://www.vz.lt/rinkodara/komunikacija/2017/07/17/zirkles-ziniasklaidoje-tarp-spaudos-ir-interneto