Žiniasklaidą analizuojančios įmonės vadovė: turime stebuklingą veidrodį, bet klientai ne visada žino, ko klausti – pamotei juk baigėsi liūdnai

„Aha!“ momentas, kai kelerius metus nešiotas, diskutuotas, atmestas, tyrinėtas ir išsvajotas produktas pagaliau įgauna pavidalą. Mažiau yra daugiau – „Mediaskopo“ strategija, nes per daug informacijos gali paskandinti esmę, beje, ne tik monitoringe. Intuicija + svajonė + atkaklumas + nuolatinis tyrinėjimas ir, panašu, kad pagaliau radome kaip”, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje džiaugėsi žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ vadovė Jūratė Stankuvienė. Tik ar klientai pasiruošę investuoti į socialinį klausymąsi tiek, kad save pamatytų realioje šviesoje, o ne pro rožinius akinius?

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/ziniasklaida-analizuojancios-imones-vadove-turime-stebuklinga-veidrodi-bet-klientai-ne-visada-zino-ko-klausti-pamotei-juk-baigesi-liudnai.d?id=89202383

Įrašo detalės

Sukurta:

January 15, 2022

Autorius:

Mediaskopas

Susįję įrašai

Norite įtagesnės komunikacijos?

Mes jums padėsime

img-53