„Aha!“ momentas, kai kelerius metus nešiotas, diskutuotas, atmestas, tyrinėtas ir išsvajotas produktas pagaliau įgauna pavidalą. Mažiau yra daugiau – „Mediaskopo“ strategija, nes per daug informacijos gali paskandinti esmę, beje, ne tik monitoringe. Intuicija + svajonė + atkaklumas + nuolatinis tyrinėjimas ir, panašu, kad pagaliau radome kaip”, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje džiaugėsi žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ vadovė Jūratė Stankuvienė. Tik ar klientai pasiruošę investuoti į socialinį klausymąsi tiek, kad save pamatytų realioje šviesoje, o ne pro rožinius akinius?

100 Seimo dienų: dažniausiai žiniasklaida minėjo G. Palucką ir „Nemuno aušrą“
Per pirmąsias 100 naujos kadencijos Seimo darbo dienų dažniausiai žiniasklaidoje minėtas politikas buvo premjeras Gintautas Paluckas, daugiausiai dėmesio sulaukusi partija buvo valdančioji „Nemuno aušra“.Tokius duomenis BNS...