„Verslo nuomonės lyderio“ rinkimuose – nauja „Mediaskopo“ vertinimo metodika

Birželio 10 d. didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.

„Šiais specialiaisiais apdovanojimais siekiame atkreipti dėmesį į kokybiškos, atviros ir proaktyvios komunikacijos svarbą viešajame ir privačiame sektoriuje, įvertinti asmenis, kurie gali būti laikomi geraisiais ekspertinės, autentiškos, rezultatyvios komunikacijos

pavyzdžiais“, – sako vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių Paulius Tamulionis.

Verslo nuomonės lyderiai šiemet bus vertinami ir nugalėtojas nustatomas pagal naujovišką, žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ suformuotą metodiką, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/verslo-nuomones-lyderio-rinkimuose-nauja-mediaskopo-vertinimo-metodika.d?id=87370509

 

Įrašo detalės

Sukurta:

June 3, 2021

Autorius:

Mediaskopas

Kategorija:

Susįję įrašai

Norite įtagesnės komunikacijos?

Mes jums padėsime

img-53