2017-08-29

Naujienos

Komunikacijos krizių prevencija pasinaudojant žvalgybos principais

Jau rytoj „Verslo žinių“ organizuojamoje rinkodaros efektyvumo konferencijoje „Password 2018“ Mediaskopo atstovų pranešimas „Komunikacijos krizių prevencija pasinaudojant žvalgybos principais“. Pranešėjai – Mediaskopo vadovė J.Stankuvienė bei A. Kõnno, Talino Universiteto MEDIT lektorius ir tyrėjas, BMMG analitikas. Taip pat konferencijos metu bus paskelbtas Metų prekės ženklas 2017, prie kurio rinkimo prisidėjome ir mes 🙂   Posted by | Read more about Komunikacijos krizių prevencija pasinaudojant žvalgybos principais[…]

Mediaskopas sveikina su šventėmis!

Žiemos švenčių metu suraskime laiko pasimėgauti mažais, paprastais dalykais. Dovanokime vieni kitiems ne tik dovanas, bet ir šilumą, atvirumą bei gėrį. Tai – gražiausi papuošalai sielai. Tegul širdys šviečia ryškiau nei kalėdinės lemputės, o buvimas su artimaisiais pripildo namus jaukios šviesos ir džiugesio! Posted by | View Post | View Group

Ministrų dalia – į antraštes tik per skandalus

Kilus chaosui dėl receptinių vaistų pardavimo, Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga neabejotinai tapo populiariausiu ministru tiek tradicinėse žiniasklaidos priemonėse, tiek socialinėje medijoje. Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ nusprendė patikrinti, kaip kito ministrų paminėjimų skaičius prasidėjus skandalui. Per pirmąsias tris lapkričio mėnesio savaites Sveikatos apsaugos ministras tradicinėje žiniasklaidoje minėtas 1397-iuose pranešimuose, o tai sudarė net Read more about Ministrų dalia – į antraštes tik per skandalus[…]

KAS BAISIAU – NT BURBULAS AR RUSIJA?

Kilus šurmuliui dėl dizainerio Juozo Statkevičiaus pasisakymų apie Lietuvą, kur be viso kito jis piktinasi neva nuolatine „mus puola Rusija“ propaganda, žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ pasidomėjo, kiek Rusijos grėsmės tema realiai įsitvirtinusi Lietuvos žiniasklaidoje. Per pastaruosius dvejus metus žiniasklaidoje užfiksuoti 5123 pranešimai, susiję su grėsme iš Rusijos. Daug tai ar mažai? Žinant, kad Read more about KAS BAISIAU – NT BURBULAS AR RUSIJA?[…]

vz.lt: Žirklės žiniasklaidoje: tarp spaudos ir interneto

Nors apie spaudos mirtį imta kalbėti jau prieš gerą dešimtmetį, vos internetui įgavus pagreitį, kai pasidalyti naujienomis tapo labai paprasta, ir atrodė, kad išlikti gali nebent pramoginio ar analitinio turinio leidiniai, o per pastaruosius 15 m. popierinių leidinių sumažėjo, tačiau visiškai išnykti jie dar neketina. Tokias išvadas daro žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“, analizavusi Read more about vz.lt: Žirklės žiniasklaidoje: tarp spaudos ir interneto[…]

Alkoholio kontrolei žiniasklaida skyrė didesnį dėmesį nei naujajam darbo kodeksui

Alkoholio kontrolė – 59, naujasis darbo kodeksas – 41. Tai procentinis šių dviejų temų atspindėjimo Lietuvos žiniasklaidoje per pastaruosius dvylika mėnesių rezultatas. Įsigaliojus atitinkamiems įstatymams ir viešojoje erdvėje kiek aprimus diskusijoms šiais ilgą laiką Lietuvoje dominavusiais klausimais, žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ apibendrino šių temų vystymą viešojoje erdvėje.   Bendrovės atliktas tyrimas rodo, kaip Read more about Alkoholio kontrolei žiniasklaida skyrė didesnį dėmesį nei naujajam darbo kodeksui[…]

vz.lt: Lietuvišką žiniasklaidą stebi ir dirbtinis intelektas

Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovei „Mediaskopas“ jau kurį laiką padeda dirbtinis intelektas – automatinio lietuvių kalbos atpažinimo sistema. Tai padėjo sutaupyti tūkstančius valandų stebėtojų įdirbio, arba 4 darbo vietas, ir pagreitino darbo procesus, analizių pateikimo laiką. „Taip sutapo, kad, diegiant naująsias technologijas, kelios mūsų darbuotojos išėjo motinystės atostogų, o grįždamos rinkosi ne visą darbo dieną, Read more about vz.lt: Lietuvišką žiniasklaidą stebi ir dirbtinis intelektas[…]

delfi.lt: Stebėti žiniasklaidą Lietuvoje pirmą kartą padeda dirbtinis intelektas

Įsibėgėjant XXI amžiui, pažangiausios technologijos veržiasi į pačias įvairiausias sritis, kurdamos papildomą vertę ir suteikdamos naujas galimybes. Jos pakeičia ir žmones su ausinėmis, ištisas valandas besiklausančius radijo ir televizijos laidų ir išgirstus žodžius klaviatūra verčiančius rašytiniu tekstu. Pirmajai Lietuvoje atlikti tokio pobūdžio darbus žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovei „Mediaskopas“ jau kurį laiką padeda dirbtinis intelektas Read more about delfi.lt: Stebėti žiniasklaidą Lietuvoje pirmą kartą padeda dirbtinis intelektas[…]