Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo ir savo komunikaciją pagal tai koregavo visi didieji prekybos tinklai. Kainų konteksto paminėjimų skaičius nuo birželio iki rudens pradžios gerokai suintensyvėjo: analizuoto periodo pabaigoje paminėjimų fiksuojama 128% daugiau.

Visi 5 analizuoti maisto prekybos tinklai didino informacijos kiekius.

 

„Skyrėsi tik pobūdis ir prekybininkų strategijos“, – teigia Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ Duomenų sprendimų ir analizės skyriaus vadovė.

Skaitykite daugiau: https://www.vz.lt/rinkodara/2022/09/28/infliacijos-tema-prekybininku-lupose-proaktyvi-maxima-tylus-lidl#ixzz7gA4Z0ILZ

 

Įrašo detalės

Sukurta:

September 28, 2022

Autorius:

Mediaskopas

Kategorija:

Susįję įrašai

Norite įtagesnės komunikacijos?

Mes jums padėsime

img-53