Sparčiai augant inovatyvių Lietuvos startuolių skaičiui bei sėkmei, žiniasklaidoje vis dažniau šmėžuoja tokios įmonės kaip „Vinted“, „Trafi“, „Deeper“, „Bored Panda“ ir kiti. Vien „Vinted“ pastaraisiais metais Lietuvos žiniasklaidoje (spaudoje, interneto portaluose, naujienų agentūrų bei radijo ir TV pranešimuose) buvo minėta beveik 500 kartų, rodo žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ surinkti duomenys. Tačiau nedideli ar tik ką įsikūrę lietuviški šeimos verslai šioje gausybėje vis dar lieka nematomi ir koncentruojasi socialiniuose tinkluose.
Taip pat dar 2015 metais skelbti šeimos versluose egzistuojantys kartų skirtumai ryškėja – Y karta orientuojasi į modernizaciją bei naujoves, o tai lemia, jog kuriami naujomis technologijomis ir socialine atsakomybe paremti verslo modeliai. Pavyzdžiui, kad ir lietuviškas šeimos verslas „Atvirukas.com“, leidžiantis išsiųsti atviruką iš bet kurios pasaulio vietos vien tik telefono ar kompiuterio pagalba. Siunti atviruką lipdamas į kalną Šveicarijoje, o „Atvirukas.com“ kūrėjai žada pasodinti ar prisidėti prie medžio pasodinimo kaskart pardavus 10 atvirukų. Į ekologiškumą orientuojasi ir kiti šeimos verslai – „Supkis“, žaislus vaikams kuriantis iš ekologiškų medžiagų ar „Skaidri etiketė“, kaip svarbiausias vertybes deklaruojanti sveikatą, ekologiją ir sąmoningą pasirinkimą.