„Citadele“ komandą papildęs ekonomistas Aleksandras Izgorodinas sujudino bankų sektoriaus komunikaciją žiniasklaidoje: pagal pranešimų skaičių šį rugsėjį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, „Citadele“ iš 6-os vietos šoktelėjo į 3-ią, sustiprėjo ir pasiekiamos auditorijos, komunikacijos efektyvumo rodiklis, fiksuoja tyrimų bendrovė „Mediaskopas“.
„Platus A. Izgorodino kontaktų tinklas žiniasklaidoje ir įdirbis šioje srityje stipriai kilstelėjo „Citadele“ komunikacijos rodiklius ir lėmė pokyčius reitinguose“, – teigia Milda Hatipoglu, žiniasklaidos stebėsenos įmonės „Mediaskopas“ tyrimų ir įžvalgų projektų vadovė.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/top30-ziniasklaidoje-labiausiai-matomu-verslo-lyderiu-kas-iskilo-siemet-663-2122092?utm_medium=copied