„Verslo nuomonės lyderio“ rinkimuose – nauja „Mediaskopo“ vertinimo metodika

Birželio 10 d. didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.

„Šiais specialiaisiais apdovanojimais siekiame atkreipti dėmesį į kokybiškos, atviros ir proaktyvios komunikacijos svarbą viešajame ir privačiame sektoriuje, įvertinti asmenis, kurie gali būti laikomi geraisiais ekspertinės, autentiškos, rezultatyvios komunikacijos

pavyzdžiais“, – sako vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių Paulius Tamulionis.

Verslo nuomonės lyderiai šiemet bus vertinami ir nugalėtojas nustatomas pagal naujovišką, žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ suformuotą metodiką, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/verslo-nuomones-lyderio-rinkimuose-nauja-mediaskopo-vertinimo-metodika.d?id=87370509

 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy