Komunikacijos krizių prevencija pasinaudojant žvalgybos principais

Jau rytoj „Verslo žinių“ organizuojamoje rinkodaros efektyvumo konferencijoje „Password 2018“ Mediaskopo atstovų pranešimas „Komunikacijos krizių prevencija pasinaudojant žvalgybos principais“. Pranešėjai – Mediaskopo vadovė J.Stankuvienė bei A. Kõnno, Talino Universiteto MEDIT lektorius ir tyrėjas, BMMG analitikas.

 

Taip pat konferencijos metu bus paskelbtas Metų prekės ženklas 2017, prie kurio rinkimo prisidėjome ir mes 🙂

 

Mediaskopas

 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy