Tualetinio popieriaus boikotas ir prabangūs kalafiorai: kas būdinga lietuviškai „cancel culture“?

Ji griauna gyvenimus ir žlugdo verslus – vadinamoji atšaukimo kultūra, arba „cancel culture“, yra tai, ko bijo ne vienas prekės ženklas ar žymus žmogus.

Žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ eksperto Aido Petrošiaus teigimu, vien tai, kiek dėmesio skiriama atšaukimo kultūrai, rodo, kad tai yra neigiamas reiškinys su dažnai tragiškomis pasekmėmis. Kai kas mano, kad atšaukimo kultūra prisidėjo prie teigiamų ar revoliucingų dalykų Lietuvos visuomenėje – pavyzdžiui, kai universitetuose 2018 m. kilo #metoo skandalas, kurio metu dėstytojams buvo mesti kaltinimai seksualiniu priekabiavimu, pradėta kalbėti apie sąlygas aukštosiose mokyklose. Tačiau, sako pašnekovas, atšaukimas yra ydinga praktika.

Skaitykite daugiau: https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1686161/tualetinio-popieriaus-boikotas-ir-prabangus-kalafiorai-kas-budinga-lietuviskai-cancel-culture

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy