Komunikacijos žiniasklaidoje analizė ir įžvalgos
Sąmoningumo didinimas – duomenimis grįsti sprendimai
Pasitelkdami naujausias technologijas, mūsų žiniasklaidos analizės ekspertai padės jums nepasiklysti duomenų gausoje ir priimti duomenimis grįstus sprendimus. Didžiųjų duomenų analizė leidžia pajusti jus dominančios srities, temos ar rinkos pulsą bei apčiuopti plika akimi nematomas tendencijas.
Kodėl verta analizuoti komunikaciją žiniasklaidoje?
Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiniasklaida patformoje Station su automatiniu vertimu.
Vieninteliai legalūs Baltijos šalių duomenys rinkoje. Naujienų portalai, naujienų agentūros, regioninė ir nacionalinė žiniasklaida, socialiniai tinklai, tinklalaidės
Kaina skaičiuojama individualiai,
nuo 150 eur/mėn +PVM

Žiniasklaidos stebėsena (monitoringas) ir analizė 24/7 per kelias minutes Lietuvoje ir pasaulyje Station.lt . Suvestinės elektroniniu paštu pasirinktu laiku
DI (dirbtinio intelekto) automatinė aktualios informacijos atranka 150 eur +PVM
DI automatinė analizė 30 eur +PVM
Paslaugoms taikomas 30 EUR mokestis už duomenis iš naujienų portalų, užtikrinantis, kad visi duomenys būtų gauti teisėtai ir naudojami laikantis teisės aktų.
Dėmesio! Automatiniame (DI) monitoringe pasitaiko netikslios ar neaktualios informacijos, DI tikslumas iki 90%
Tiksli žiniasklaidos stebėsena (monitoringas) su stebėtoju patikrintais DI rezultatais
Paslaugos kaina priklauso nuo raktinių žodžių generuojamo duomenų srauto ir yra žymiai patrauklesnė nei savarankiškas duomenų rinkimas.
Kaina nuo 0,50 EUR + PVM už straipsnį
Tiksli žiniasklaidos analizė, atliekama analitikų, įvertinant straipsnių toną bei kitus parametrus
Kaina priklauso nuo analizuojamų straipsnių skaičiaus ir parametrų.
Kaina nuo 1 eur+PVM už straipsnį
Analizės parametrų katalogas
Socialinių tinklų ir užsienio naujienų portalų stebėsena
Nuo 60 eur +PVM
Didieji duomenys ir dešimties metų žiniasklaidos archyvas
Dešimties metų žiniasklaidos duomenų archyvas leidžia analizuoti ilgalaikes tendencijas, konkurentų strategijas, visuomenės dėmesį traukiančias temas, praeities krizes ir jų valdymo pasekmes bei įmonės reputacijos formavimąsi per laiką.
Naudojimosi archyvu kaina skaičiuojama individualiai pagal poreikius
Konsultacijos, mokymai, įžvalgos ir rezultatų pristatymai vadovams
Kaina 65 eur/val +PVM
Žvilgtelkite į populiariausius mūsų siūlomus analizės produktus ir užsiregistruokite susitikimui, o mes pasirūpinsime viskuo kitu.
Žiniasklaidos analizė
Atliekame jūsų organizacijos paminėjimų dinamikos per mėnesį ar metus analizę. Lyginame jūsų ir konkurentų komunikacijos veiklą. Žiniasklaidos ekspertai įvertina, kaip jums sekėsi atsižvelgiant į rinkos vidurkį. Žiniasklaidos analizė suteikia galimybę sužinoti, kokie šaltiniai ir autoriai buvo aktyviausi jūsų atžvilgiu bei koks buvo paminėjimų tonas.
Pranešimo sklaida
Pranešimo sklaidos analizė leidžia įvertinti jūsų iškomunikuotų žinučių sklaidos rezultatus. Nustatome išsiųstos žinutės sklaidą įvairiuose žiniasklaidos kanaluose ir patikriname ar ji pasiekė jūsų tikslinę auditoriją. Nustatome, kuriuose žiniasklaidos tipuose ir šaltiniuose paplito jūsų žinutė bei kiek žmonių potencialiai galėjo ją pamatyti.
Prekės ženklo reputacija
Prekės ženklo reputacijos valdymas nėra lengva užduotis tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus organizacijoms. Mūsų teikiama prekės ženklo reputacijos analizės paslauga padeda sekti pokalbius viešoje erdvėje, kuriuose minimas jūsų prekės ženklas. Pateikiame išsamią apžvalgą, atskleidžiančią visuomenėje egzistuojančius suvokimus, susijusius su jūsų prekės ženklu, bei galimybes šiuos suvokimus pakreipti jūsų norima linkme.
Krizių komunikacija
Blogos naujienos sklinda gretai, o viena bloga žinia gali sunaikinti visą sunkų darbą vystant prekės ženklą. Pro akis nepraleidžiame pirmųjų krizės užuomazgų. Dėl to galite užbėgti iššūkiams už akių ir į juos reaguoti tinkamu laiku. Krizės analizėje atskleidžiama, kaip krizė suvokiama viešojoje erdvėje, bei pateikiama konstruktyvių pasiūlymų, leidžiančių su sunkumais dorotis efektyviai.
Komunikacijos analizė
Komunikacijos analizės metu įvertinamos jūsų komunikacijos su žiniasklaida pastangos ir nustatomas jų efektyvumas. Taip pat išsiaiškinama ar jūsų numatytos auditorijos dydis buvo pasiektas. Komunikacijos analizė atskleidžia objektyvų komunikacijos kampanijos efektyvumą.
Ataskaita vadovams
Organizacijų vadovai gauna itin didelį kiekį įvairiausių ataskaitų, susijusių su skirtingomis organizacijos veiklos sritimis. Žinoma, jie (jos) neturi galimybės valandų valandas skaityti tekstų. Dėl šios priežasties rengiame trumpą komunikacijos ataskaitą vadovams, kurioje visa aktuali informacija išdėstoma viename puslapyje.
Rinkos įžvalgos
Rinkos įžvalgų ataskaita nustato auditorijai komunikuojamus įvaizdžius jūsų bei konkurentų atžvilgiu. Taip pat analizė padeda identifikuoti rinkos naujokus. Atskleidžiamos vyraujančios bei populiarėjančios jus dominančios rinkos temos, kad žinotumėte, kas domina jūsų tikslinę auditoriją.
Nuomonės lyderiai
Identifikuojame nuomonės lyderius (angl. opinion leader), komunikuojančius apie jus dominančią sritį, rinką, temą ir kt. Bendradarbiaudami su jais galite padidinti savo organizacijos komunikacijos apimtį.