Kartais yra sveika dalykus vizualizuoti. Šis, štai, paaiškina kaip pastaruosius du metus dominavusį koronaviruso pandemijos informacinį triukšmą pakeitė dar didesnis – karas. Vizualinė temų intensyvumo analizė taip pat taikoma konkrečių verslo sektorių konkurencinės aplinkos tyrimams. Naudojama ji ir rezonancinių įvykių bei komunikacijos krizių valdyme. Galiausiai, rengiant naujas strategijas, kuomet svarbu suprasti, kokie metodai praeityje suveikė, kurie – ne ir dar svarbiau – dėl ko. Išvadas pasidarykite patys, o jei norite detalesnės analizės kaip jūs arba kiti atrodė šiame informacijos vandenyne – kreipkitės, parodysim. Ir jei norite mūsų išvadų – irgi prašom. Juk atviromis akimis šviesoje orientuotis yra lengviau, nei apčiuopomis iš bendros supratimo.
– „Mediaskopo” strategų ir analitikų komanda
pardavimai@mediaskopas.lt
UAB "Mediaskopas"
Dominikonų g. 11, LT-01131 Vilnius
Įm.k.: 124636456
PVM: LT246364515
LT62 7300 0100 7513 3491, AB Swedbank, banko kodas: 73000
LT27 7044 0600 0015 4230, AB SEB bankas, banko kodas: 70440
Copyright © 2019 Balti Meediamonitooringu Grupp OÜ. All Rights Reserved