Žiniasklaidą analizuojančios įmonės vadovė: turime stebuklingą veidrodį, bet klientai ne visada žino, ko klausti – pamotei juk baigėsi liūdnai

„Aha!“ momentas, kai kelerius metus nešiotas, diskutuotas, atmestas, tyrinėtas ir išsvajotas produktas pagaliau įgauna pavidalą. Mažiau yra daugiau – „Mediaskopo“ strategija, nes per daug informacijos gali paskandinti esmę, beje, ne tik monitoringe. Intuicija + svajonė + atkaklumas + nuolatinis tyrinėjimas ir, panašu, kad pagaliau radome kaip”, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje džiaugėsi žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ vadovė Jūratė Stankuvienė. Tik ar klientai pasiruošę investuoti į socialinį klausymąsi tiek, kad save pamatytų realioje šviesoje, o ne pro rožinius akinius?

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/ziniasklaida-analizuojancios-imones-vadove-turime-stebuklinga-veidrodi-bet-klientai-ne-visada-zino-ko-klausti-pamotei-juk-baigesi-liudnai.d?id=89202383

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy