„Station“ platforma yra tinkamiausias pasirinkimas siekiant patenkinti jūsų organizacijos komunikacijos poreikius
Jums tereikia nuspręsti, kokie raktiniai žodžiai bei žiniasklaidos šaltiniai jus domina, o likusius veiksmus atliksime mes. Nesvarbu, ar jus domina tik tradicinė vietos žiniasklaida, ar tik socialinė bei pasaulio žiniasklaida, – „Station“ visa informacija pasiekia ir yra pateikiama jums realiuoju laiku. Taigi akimirksniu sužinosite apie besimezgančias problemines situacijas, galėsite greitai į jas reaguoti bei užbėgti įvykiams už akių.
Mūsų patyrusių žiniasklaidos ekspertų komanda padės nustatyti jūsų ryšių su visuomene veiklų poveikį. Naudodamiesi naujausiomis technologijomis, mūsų žiniasklaidos analitikai apčiuopia svarbiausius faktus bei tendencijas. Norite sužinoti kaip žiniasklaidoje atvaizduojama jūsų organizacija ar prekės ženklas? Norite palyginti jūsų atstovų ir konkurentų komunikacijos veiksmus bei jų efektyvumą? O galbūt siekiate išsiaiškinti, kaip visuomenėje vertinamas vienas ar kitas įvykis? Susisiekite, o mes rasime geriausius sprendimus, kurie atsakys į šiuos bei kitus jums iškilusius klausimus.
Atlikę dirbtinio intelekto sprendimais paremtą didžiųjų duomenų analizę, pateikiame išsamias ataskaitas, kurios išplės jūsų suvokimą apie esamą situaciją bei atskleis tendencijas, apie kurių egzistavimą nė nežinojote.
Pateikiame karščiausias žiniasklaidos ir komunikacijos naujienas.
Nelegalios migracijos krizė į žiniasklaidos dėmesio centrą išstūmė tris politikus. Statistika rodo, kad
Birželio 10 d. didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.
Automobilių prekybos sektorius vėl didina pernai beveik penktadaliu sulėtintas komunikacijos apsukas. Didžiąją dalį pastangų parduodamų prekių ženklų komunikacijai skiriantys autosalonai neretai pamiršta pakviesti pirkėjus pas save. Tuo pasinaudojusi rinkos naujokė…
Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir padės tarptautinei konkurso komisijai objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje.
Neapykantos kalbos kiekį tautinių mažumų atžvilgiu sumažintų žiniasklaidoje ir viešojoje erdvėje vartojamos kalbos higiena, teigia 850 žiniasklaidos kanalų nuo 2019 metų pradžios iki dabar išnagrinėję žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ ekspertai…
Per šimtą Seimo darbo dienų daugiausiai žiniasklaidos dėmesio sulaukė valdantieji ir jų veiksmai. Tačiau keli opozicionieriai…
Labiausiai pernai žiniasklaidos minėtais asmenimis, be politikų, tapo „Maxima“ komunikacijos vadovė Ernesta Dapkienė, pagrindinis koronaviruso pandemijos ekspertas…
Per pirmąjį Vyriausybės darbo mėnesį daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys, mažiausiai…
COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo verslo vadovai. Žiniasklaidos analizės ir tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ 2020 m. tyrimo duomenimis, labiausiai cituojamais vadovais tapo…
„Mediaskopo“ duomenimis, šalies didmiesčiai ne tik buvo minėti daugiau, bet ir patys komunikavo kur kas aktyviau. ?