Naujasis Seimas – kitokio lygmens politinė retorika

Mediaskopo Duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė pabrėžia, kad apžvelgiant kandidatų paminėjimus žiniasklaidoje ir jų koreliaciją su rinkimų rezultatais norėta parodyti, jog egzistuoja daugiau nei vienas teisingas būdas planuoti ir analizuoti rinkimų kampaniją. „Šis kelias – vienas paprastesnių, pigesnių, sukurtas iš viešai prieinamų duomenų. O informacijos amžiuje pranašumą turi tas, kas tuos duomenis sugeba surinkti, kokybiškai išanalizuoti ir sėkmingai interpretuoti. Be to, sulig interneto skverbtimi, Lietuvoje vis mažiau lieka griežtai apibrėžtos vietinės žiniasklaidos, o nacionalinė tradiciškai turi reikšmingą poveikį jos vartotojams“, – pabrėžia V. Kairienė.

 

Skaitykite daugiau: https://www.vz.lt/rinkodara/komunikacija/2020/10/27/naujasis-seimas-kitokio-lygmens-politine-retorika

 

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy