Mediaskopo Duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė pabrėžia, kad apžvelgiant kandidatų paminėjimus žiniasklaidoje ir jų koreliaciją su rinkimų rezultatais norėta parodyti, jog egzistuoja daugiau nei vienas teisingas būdas planuoti ir analizuoti rinkimų kampaniją. „Šis kelias – vienas paprastesnių, pigesnių, sukurtas iš viešai prieinamų duomenų. O informacijos amžiuje pranašumą turi tas, kas tuos duomenis sugeba surinkti, kokybiškai išanalizuoti ir sėkmingai interpretuoti. Be to, sulig interneto skverbtimi, Lietuvoje vis mažiau lieka griežtai apibrėžtos vietinės žiniasklaidos, o nacionalinė tradiciškai turi reikšmingą poveikį jos vartotojams“, – pabrėžia V. Kairienė.
Skaitykite daugiau: https://www.vz.lt/rinkodara/komunikacija/2020/10/27/naujasis-seimas-kitokio-lygmens-politine-retorika