„Station“ platforma yra tinkamiausias pasirinkimas siekiant patenkinti jūsų organizacijos komunikacijos poreikius
Jums tereikia nuspręsti, kokie raktiniai žodžiai bei žiniasklaidos šaltiniai jus domina, o likusius veiksmus atliksime mes. Nesvarbu, ar jus domina tik tradicinė vietos žiniasklaida, ar tik socialinė bei pasaulio žiniasklaida, – „Station“ visa informacija pasiekia ir yra pateikiama jums realiuoju laiku. Taigi akimirksniu sužinosite apie besimezgančias problemines situacijas, galėsite greitai į jas reaguoti bei užbėgti įvykiams už akių.
Mūsų patyrusių žiniasklaidos ekspertų komanda padės nustatyti jūsų ryšių su visuomene veiklų poveikį. Naudodamiesi naujausiomis technologijomis, mūsų žiniasklaidos analitikai apčiuopia svarbiausius faktus bei tendencijas. Norite sužinoti kaip žiniasklaidoje atvaizduojama jūsų organizacija ar prekės ženklas? Norite palyginti jūsų atstovų ir konkurentų komunikacijos veiksmus bei jų efektyvumą? O galbūt siekiate išsiaiškinti, kaip visuomenėje vertinamas vienas ar kitas įvykis? Susisiekite, o mes rasime geriausius sprendimus, kurie atsakys į šiuos bei kitus jums iškilusius klausimus.
Atlikę dirbtinio intelekto sprendimais paremtą didžiųjų duomenų analizę, pateikiame išsamias ataskaitas, kurios išplės jūsų suvokimą apie esamą situaciją bei atskleis tendencijas, apie kurių egzistavimą nė nežinojote.
Pateikiame karščiausias žiniasklaidos ir komunikacijos naujienas.
„Alio Jonavoje“ tai aptiko Inga Vegytė ??
Žiemos švenčių metu suraskime laiko pasimėgauti mažais, paprastais dalykais.
Dovanokime vieni kitiems ne tik dovanas, bet ir šilumą, atvirumą bei gėrį. Tai – gražiausi papuošalai sielai.
Tegul širdys šviečia ryškiau nei kalėdinės lemputės, o buvimas su artimaisiais pripildo namus jaukios šviesos ir džiugesio!
Kilus chaosui dėl receptinių vaistų pardavimo, Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga neabejotinai tapo populiariausiu ministru tiek tradicinėse žiniasklaidos priemonėse, tiek socialinėje medijoje…
Kilus šurmuliui dėl dizainerio Juozo Statkevičiaus pasisakymų apie Lietuvą, kur be viso kito jis piktinasi neva nuolatine „mus puola Rusija“ propaganda, žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ pasidomėjo…
Alkoholio kontrolė – 59, naujasis darbo kodeksas – 41. Tai procentinis šių dviejų temų atspindėjimo Lietuvos žiniasklaidoje per pastaruosius dvylika mėnesių rezultatas. Įsigaliojus atitinkamiems įstatymams ir viešojoje erdvėje…
Nors apie spaudos mirtį imta kalbėti jau prieš gerą dešimtmetį, vos internetui įgavus pagreitį, kai pasidalyti naujienomis tapo labai paprasta, ir atrodė, kad išlikti gali nebent pramoginio ar analitinio turinio leidiniai, o per pastaruosius 15 m. popierinių leidinių sumažėjo, tačiau visiškai išnykti jie dar neketina…
Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovei „Mediaskopas“ jau kurį laiką padeda dirbtinis intelektas – automatinio lietuvių kalbos atpažinimo sistema…
Įsibėgėjant XXI amžiui, pažangiausios technologijos veržiasi į pačias įvairiausias sritis, kurdamos papildomą vertę ir suteikdamos naujas galimybes. Jos pakeičia ir žmones su ausinėmis…
Šiemet visų finalininkų, dalyvaujančių konkurse „Metų prekės ženklas 2017 m.“, komunikacija buvo aktyvesnė visuose žiniasklaidos kanaluose, ypač augo nevaldomos socialinės medijos įtaka…
Į „Verslo žinių“ ir tyrimų bendrovės „Nielsen“ organizuojamo konkurso „Metų prekės ženklas 2017“ finalą šiemet pateko 34 prekės ženklai. Jo nugalėtojai, kaip ir kartu renkama efektyviausia rinkodaros kampanija, bus paskelbti metinėje konferencijoje „Password 2017“ kovo viduryje…