Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir padės tarptautinei konkurso komisijai objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje. „Partnerystė su „Mediaskopu“ suteiks objektyvų kriterijų vertinant paraiškas. Tai padės komisijos nariams ne tik susidaryti vaizdą iš jiems pateiktos paraiškos, bet ir objektyviai įvertinti kampanijų turinio sklaidą žiniasklaidoje bei pasiektą auditoriją. Žinoma, komisija priims galutinį sprendimą, bet „Mediaskopo“ technologinės galimybės taps konkrečiu, stipriu pagalbiniu įrankiu komisijai“, –pranešime žiniasklaidai cituojamas vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių Donatas Kuras.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/pr-impact-awards-2021-paraiskas-tikrins-mediaskopas.d?id=86902865