„Station“ platforma yra tinkamiausias pasirinkimas siekiant patenkinti jūsų organizacijos komunikacijos poreikius
Jums tereikia nuspręsti, kokie raktiniai žodžiai bei žiniasklaidos šaltiniai jus domina, o likusius veiksmus atliksime mes. Nesvarbu, ar jus domina tik tradicinė vietos žiniasklaida, ar tik socialinė bei pasaulio žiniasklaida, – „Station“ visa informacija pasiekia ir yra pateikiama jums realiuoju laiku. Taigi akimirksniu sužinosite apie besimezgančias problemines situacijas, galėsite greitai į jas reaguoti bei užbėgti įvykiams už akių.
Mūsų patyrusių žiniasklaidos ekspertų komanda padės nustatyti jūsų ryšių su visuomene veiklų poveikį. Naudodamiesi naujausiomis technologijomis, mūsų žiniasklaidos analitikai apčiuopia svarbiausius faktus bei tendencijas. Norite sužinoti kaip žiniasklaidoje atvaizduojama jūsų organizacija ar prekės ženklas? Norite palyginti jūsų atstovų ir konkurentų komunikacijos veiksmus bei jų efektyvumą? O galbūt siekiate išsiaiškinti, kaip visuomenėje vertinamas vienas ar kitas įvykis? Susisiekite, o mes rasime geriausius sprendimus, kurie atsakys į šiuos bei kitus jums iškilusius klausimus.
Atlikę dirbtinio intelekto sprendimais paremtą didžiųjų duomenų analizę, pateikiame išsamias ataskaitas, kurios išplės jūsų suvokimą apie esamą situaciją bei atskleis tendencijas, apie kurių egzistavimą nė nežinojote.
Pateikiame karščiausias žiniasklaidos ir komunikacijos naujienas.
Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros vadovas, teigia…
Penktadienį paskelbti ir apdovanoti kasmetinio geriausių komunikacijos projektų konkurso „PR Impact Awards 2022“ nugalėtojai ir…
Ji griauna gyvenimus ir žlugdo verslus – vadinamoji atšaukimo kultūra, arba „cancel culture“, yra tai, ko bijo…
Pastarąjį pusmetį Lietuvos žiniasklaidoje viena įtempta naujiena vijo kitą. „Stebime unikalias savo informacinės erdvės transformacijas, neregėtas…
Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir…
Rusijos karas prieš Ukrainą leido bemaž visiškai pamiršti pandemijos negandas ir į dienos šviesą iškėlė naujus veidus…
Per pastaruosius mėnesius daugiausia karo Ukrainoje tematika komunikavo prekybos, bankų, energetikos ir…
Lyginant su pandemijos pradžia, kai buvo pirmą kartą fiksuotas mus pasiekiančios informacijos srauto rekordas, šiandien šis kiekis yra…
Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“…
„Aha!“ momentas, kai kelerius metus nešiotas, diskutuotas, atmestas, tyrinėtas ir išsvajotas produktas pagaliau įgauna pavidalą. Mažiau yra daugiau – „Mediaskopo“ strategija, nes per daug informacijos gali paskandinti esmę, beje, ne tik monitoringe